niedziela, 25 maja 2014

Żuczkowy lakier od Wibo

Cześć Dziewczyny! :)

Dziś przychodzę do Was z prezentacją lakieru, który mam w swoich lakierowych zbiorach już od bardzo dawna, ale jeszcze nie było okazji, by Wam go pokazać. 
Kolor tego lakieru moim zdaniem zdecydowanie bardziej pasuje na porę jesienną czy zimową. Jednak ostatni deszczowy tydzień sprawił, że przyszła mi ochota, by znów po kilku miesiącach nałożyć go na paznokcie.




ŻUCZEK GNOJARZ

Wibo Express Growth nr 49, o którym dziś mowa to cudny kolor butelkowej zieleni, posiadający delikatny  brokat. W zależności od kąta padania światła lakier przyjmuje różne odcienie zieleni (od jasnej butelkowej do bardzo ciemnej, wręcz wpadające w czerń). Ładnie połyskuje w świetle, wygląda wręcz jak lakier metaliczny. Zdecydowanie kojarzy mi się z kolorem żuczków gnojarzy :D Może to mało zachęcające porównanie, ale uwierzcie mi, że ten kolor ma coś w sobie i przyciąga wzrok. 


TRWAŁOŚĆ/ZMYWANIE

Lakier nakłada się bez problemu. Pędzelki w lakierach całej serii Expres Growth są średniej grubości, bardzo łatwo pokrywa się nimi całą płytkę. Lakier nie robi smug, dość szybko wysycha. Jedynym minusem jest to, że dobre krycie uzyskuje się dopiero przy trzech cienkich warstwach. Mimo, iż lakier zawiera drobny brokat, nie mam problemu z jego zmyciem. Na moich paznokciach (z których większość lakierów bardzo szybko odpryskuje) trzyma się cały tydzień (bez top coatu). Po 4 dniach końcówki lekko się ścierają, ale zmiany są wręcz niewidoczne. 



EXPRESS GROWTH- CZY ABY NA PEWNO?

Nie zauważyłam, by moje paznokcie rosły szybciej, więc wydaje mi się, że nazwa "express growth" jest tu użyta na wyrost. Jednak nie oczekuję od lakieru za tak niską kwotę, by przyspieszał porost paznokci. Do tego zdecydowanie lepiej nadają się specjalne odżywki.

POZOSTAŁE INFORMACJE



  1. Pełna Nazwa: Wibo Express Growth nr 49
  2. Cena: ok. 5,50 zł
  3. Dostępność: Rossmann (szafy Wibo)
  4. Pojemność: 8,5 ml



Jak podoba Wam się ten kolor? Lubicie takie ciemne kolorki na paznokciach? Napiszcie mi w komentarzach ;)

Pozdrawiam :*


16 komentarzy :

  1. Ciemne kolorki lubię, ale ten jakoś nie powala mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo fajny, choć ja raczej nie maluje paznokci w takich barwach, a może powinnam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka trochę butelkowa zieleń z nutą błękitu. Obłędny kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolor, taki nietypowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolor, ale nie w moim guście ;) No i nie lubię lakierów, które potrzebują trzech warstw, żeby kryć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolorek :)
    jak dla mnie super na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żuczkowe paznokcie są zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor! :) Dla mnie w sam raz. Rozejrzę się, jak będę miała chwilę i czas na zakupy, może jeszcze dojrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie "żuczkowy" ;-) Na jesień i zimę lubię takie kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor. Szkoda, że czasem trzeba malować kilka warstw.. ale szczerze wole malować kilka warstw i mieć trwalszy lakier, nie które lakiery łapią za pierwszym razem, ale szybko się kruszą;/
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ciemne kolory na paznokciach - u mnie lakiery z Wibo tak jak z AVON ledwo trzymają się na paznokciach dobę i szczerze to nie wiem dlaczego. Teraz mam do wypróbowania jeden piasek i jedn zwykły lakier tej firmy i ciekawe czy tym razem będzie z tego miłość czy znowu rozczarowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...