niedziela, 15 września 2013

Tanie a dobre: Multiodżywczy krem regenerujący- BeBeauty

Cześć!

Dziś przychodzę do Was po raz kolejny, tym razem z recenzją kremu, który pozytywnie mnie zaskoczył. Jest to multiodżywczy krem regenerujący do skóry suchej i bardzo suchej z BeBeauty (dostępny w Biedronce).
Powiem szczerze, że długo wahałam się przed kupnem, bo nie wierzyłam, że krem z Biedronki może być dobry. Skusiła mnie jednak niska cena i duża pojemność.

 Krem "zapakowany" jest w plastikowy czerwony słoiczek (szata graficzna bardzo kojarzy mi się z Garnierem)- lubię to rozwiązanie, bo dzięki niemu możemy wydobyć produkt do samego końca. Wszystko jest przejrzyście opisane, na opakowaniu znajdziemy podstawowe informacje o kremie, skład i krótki opis substancji czynnych. Na minus zasługuje fakt, że krem nie jest zabezpieczony folią, więc każdy może w sklepie włożyć do niego palce- kwestia higieny nie została dobrze rozwiązana. Po odkręceniu słoiczka oczom ukazuje się biała maź, o zapachu kremu Nivea (który bardzo przypadł mi do gustu). Konsystencja jest bardzo gęsta. 
Przy stosowaniu występuje mały problem- krem ciężko wsmarować w skórę, pozostawia on białą warstwę na powierzchni, która, na szczęście, bardzo szybko się wchłania. Po  użyciu skóra staje się bardzo miękka, gładka, a efekt ten utrzymuje się bardzo długo. Gdy użyję ten krem wieczorem, jeszcze na drugi dzień czuję wyraźne nawilżenie skóry. Nie stosuję tego produktu codziennie, a jedynie wtedy, gdy moja skóra jest bardzo przesuszona i wymaga szczególnego nawilżenia i odżywienia- w takich wypadkach krem ten jest prawdziwym ratunkiem. 
Krem ten doskonale sprawdza się też na stopy i dłonie- zmiękcza pięty, genialnie pielęgnuje skórę, szczególnie zimą. 

OD PRODUCENTA:

KONSYSTENCJA:




SKŁAD:


ANALIZA SKŁADU:

  • Aqua
  • Paraffinum Liquidum- biały olej mineralny. Nie przenika przez naskórek. Może być komedogenny. Tworzy na powierzchni skóry tłusty film, zapobiegający nadmiernej utracie wody, dzięki czemu skóra staje się gładka i miękka. Nadaje połysk, wykazuje działanie regenerujące
  • Glycerinsubstancja nawilżająca. Przenika przez warstwę rogową naskórka, dzięki czemu ułatwia transport innych substancji w głąb skóry. Sprawia, że skóra jest miękka i gładka. Zapobiega wysychaniu kosmetyku przy ujściu butelki ( czy innego opakowania). Może działać negatywnie: przy niedostatecznej wilgotności powietrza odciąga wodę ze skóry, powodując przesuszenie naskórka (jest silnie higroskopijna).
  • Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20tłusty emolient, komedogenny. Tworzy na powierzchni skóry i włosów tłusty film, zapobiegający nadmiernemu odparowywaniu wody, dzięki czemu skóra staje się miękka.
  • Caprylic/ Capric Triglyceride- tłusty emolient, może działać komedogennie. Tworzy na powierzchni skóry film. Substancja natłuszczająca, wygładzająca. Posiada właściwości konserwujące. Polecany szczególnie do skóry wrażliwej, skłonnej do przesuszania. 
  • Talc- zabezpiecza skórę przed podrażnieniem, ułatwia poślizg. Absorbuje wilgoć, zmniejsza tłustość kosmetyku. Dozwolony do stosowania w ograniczonym stężeniu.
  • Ribes Nigrum (Black Currant) Seed Oil- olej z pestek porzeczki- działa ochronnie. 
  • Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil- olej z pestek moreli. Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe. Poprawia napięcie skóry, pobudza naturalne funkcje skóry, utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia.
  • Olea Europaea (Olive) Fruit Oil- olej z oliwek. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe. Odżywia skórę, poprawia jej ukrwienie. Tworzy na jej powierzchni film ochronny. Posiada właściwości wygładzające, ochronne i nawilżające. 
  • Persea Gratissima (Avocado) Oil- olej z avocado. Nawilża i odżywia naskórek. Przeznaczony szczególnie do skóry wrażliwej, dojrzałej i suchej. Działa łagodząco, regenerująco i wygładzająco. 
  • Butyrospermum Parkii (Shea) Butter- emolient pochodzenia roślinnego. Masło Shea bogate jest w alantoinę, witaminę E, prowitaminę A. Zawiera lekki, naturalny filtr ochronny (SPF 3-4)- UVB. Natłuszcza, wygładza, nawilża. Uelastycznia skórę. Nawilża i natłuszcza skórę, opóźnia procesy starzenia skóry, przywraca elastyczność. 
  • Potassium Phospphate- substancja regulująca pH kosmetyku. 
  • Cetyl Alcohol- tłusty emolient, komedogenny. Reguluje lepkość produktu. Używany w celu zmętnienia produktu ( aby zapobiegać przenikanie światła). Ułatwia rozprowadzanie emulsji. Działa wygładzająco.
  • Carbomer- substancja stabilizująca i zagęszczająca. W nadmiernych ilościach może spowodować swędzenie skóry. 
  • Sodium Hydroxide- wyrównuje pH kosmetyku.
  • Disodium EDTA- zwiększa trwałość kosmetyku, zapobiega zmianom barwy oraz konsystencji. Stabilizator. 
  • Parfum- kompozycja zapachowa.
  • Citronellol- substancja zapachowa, imitująca zapach róży i geranium. Potencjalny alergen. 
  • Benzyl Salicylate- substancja o delikatnym kwiatowym zapachu. Absorbuje promienie słoneczne- UVB. 
  • Hydroxycitronellal- substancja zapachowa, imituje zapach konwalii. Potencjalny alergen. Dozwolony do stosowania w ograniczonym stężeniu- max. 0,001 % w produkcie niespłukiwanym oraz 0,01% w produkcie spłukiwanym. 
  • Hexyl Cinnamal- substancja zapachowa, imituje zapach jaśminu. Potencjalny alergen. Dozwolony do stosowania w ograniczonym stężeniu- max. 0,001 % w produkcie niespłukiwanym oraz 0,01% w produkcie spłukiwanym. 
  • Butylphenyl Methylpropional- substancja zapachowa. Potencjalny alergen. Dozwolony do stosowania w ograniczonym stężeniu- max. 0,001 % w produkcie niespłukiwanym oraz 0,01% w produkcie spłukiwanym. 
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldexyde-substancja zapachowa o kwiatowym (lilia, fiołek alpejski) zapachu. 
  • Linalool- substancja zapachowa, imituje zapach konwalii.  Potencjalny alergen. Dozwolony do stosowania w ograniczonym stężeniu- max. 0,001 % w produkcie niespłukiwanym oraz 0,01% w produkcie spłukiwanym. 
  • Alpha- Isomethyl Ionone-substancja zapachowa.  Potencjalny alergen. Dozwolony do stosowania w ograniczonym stężeniu- max. 0,001 % w produkcie niespłukiwanym oraz 0,01% w produkcie spłukiwanym. 
  • Methylparaben- substancja konserwująca, zapobiega rozwojowi mikroorganizmów w produkcie. Dozwolona do stosowania w ograniczonym stężeniu- max. 0,8%.
  • Propylparaben- jak wyżej.
  • 2-Bromo-2-Nitropropane-1-3-Diol- substancja konserwująca. Zapobiega rozwojowi bakterii w kremie. Składnik dozwolony do stosowania w ograniczonym stężeniu- max. 0,1%. 
Kursywą zaznaczyłam opis producenta na temat danego składnika. 
Po analizie składu dowiadujemy się, że krem ten zawiera wiele substancji pochodzenia naturalnego (oleje, masło Shea). Sporą część stanowią też substancje zapachowe, często alergenne. Na drugim miejscu w składzie znajduje się niepożądany przez większość osób składnik- parafina. Mnie osobiście składnik ten nie przeszkadza- produkt nie spowodował u mnie zapchania. 

Krem można dostać w Biedronce za ok. 7 zł. Cena jest niewielka, a wydajność ogromna. Warto zaopatrzyć się w ten krem, szczególnie na porę jesienno-zimową, gdy skóra potrzebuje wyjątkowej pielęgnacji.

Używałyście tego kremu? A może innego kremu z tej serii? 

43 komentarze :

  1. eh ta parafina, nie używałam, opakowanie faktycznie bardzo przypomina Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parafina nie jest taka zła :D Jest wiele innych substancji, które działają bardzo podobnie, ale nie jest o nich tak głośno ;)

      Usuń
  2. Mam tą niebieską wersję i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko dokończę ten słoiczek (a zostało mi już tylko na kilka użyć) to planuję kupić tą niebieską wersję ;)

      Usuń
  3. ja nigdy chyba nie uwierzę, ze kosmetyki z Biedronki mogą być takie dobre, muszę w końcu spróbować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kosmetyki z BeBeauty ;) I mogę je szczerze polecić. Ten krem, kremy do rąk, do stóp oraz płyn micelarny to absolutne hity w śmiesznie niskich cenach ;)

      Usuń
  4. Talc i Parafina raczej spowodowałaby u mnie masakrę, więc chyba się nie skuszę, ale dla skóry suchej czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że parafina mnie zapcha, ale na szczęście nic takiego się nie stało ;)

      Usuń
  5. Może się skuszę jak zużyję inne balsamy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam-zawsze warto przekonać się na własnej skórze jak spisuje się ten kremik ;P

      Usuń
  6. rzeczywiście jest strasznie wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo, 300 ml to mega dużo jak na taki kremik do ciała ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam ten krem <3 :))

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny w kolejce do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak spróbujesz to koniecznie daj znać jak się sprawdził u Ciebie ;)

      Usuń
  9. Cenę ma rzeczywiście bardzo przekonującą, a kosmetyki z Biedronki różną opinię, ale poważnie się nad nim zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zawiodłam się na żadnym kosmetyku z Biedronki (no może oprócz zmywacza do paznokci, który jest już na szczęście wycofany) ;)

      Usuń
  10. cena i pojemność bardzo zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjj konsystencja mnie odpycha. Nie lubię kosmetyków, które ciężko się rozsmarowują i z trudem wchłaniają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że rozsmarowanie jest trudne, ale wchłania się dość szybko ;)

      Usuń
  12. Jeszcze nie miałam, ale tyle razy przechodziłam obok... Czuję że któregoś razu wyląduje w końcu w koszyku podczas zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie jak zdenkuję swoje to się skuszę bo jestem uzależniona od kremów i mazideł;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka kosmetyków z serii BeBeauty, ale tego jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam go ♥ jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Tobie również przypadł do gustu ;)

      Usuń
  16. Wygląda niezwykle ciekawie. Zarówno opakowanie, konsystencja, jak i pojemność zdecydowanie na plus. Szkoda, że producent nie pomyślał o lepszym zabezpieczaniu produktu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma tej folii, ale myślę, że jednak kosmetyki w Biedronce nie są narażone na takie "macanie od środka" jak np. w drogeriach :D

      Usuń
  17. Pepa ma złe wspomnienia z Be Beauty i woli się trzymać z daleka...

    OdpowiedzUsuń
  18. czuję się skuszona, przy okazji zakupów w Biedronce na pewno go poszukam, bo już mi się moja MIxa kończy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zachęciłam ;P Jak kupisz to daj znać jak się sprawuje u Ciebie ;)

      Usuń
  19. nie miałam go jeszcze,ale dobrze wiedzieć,warto mu się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo, czasami i w Biedronce można znaleźć coś ciekawego;) Poszukam tego kremu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze go nie spotkałam albo tak patrzę parafina mi nie przeszkadza:) Zostaję na dłużej:)
    http://kiniaczek78.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z parafiną różnie bywa- raz mam po niej wysyp, a raz-tak jak w przypadku tego produktu nie dzieje się nic niepożądanego ;)
      Dziękuję! ;)

      Usuń
  22. Lekka konsystencja, według mnie łatwo się rozprowadza, jako jeden z niewielu nie przytłacza mnie aż tak zapachem, mam z tej serii też krem do rąk - też czerwony i jest najlepszy z dotychczas przeze mnie używanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...