niedziela, 16 lutego 2014

Golden Rose velvet matte lipstick nr 07- matowy róż na ustach

Cześć!

Uwielbiam testy na żywo digitalgirl13 na youtube- Hania w niesamowity sposób przedstawia kosmetyki. Gdy tylko pokazała nowe pomadki od Golden Rose, już na drugi dzień pobiegłam do galerii, by zaopatrzyć się w jakiś kolor. Miałam niemały dylemat, bo większość kolorków jest po prostu piękna. Ostatecznie jednak zdecydowałam się na dwa odcienie- 05 i 07. 
Dziś przedstawię Wam pomadkę numer 07.


Zacznijmy od opakowania: bardzo solidne, wykonane z matowego ciemnoczerwonego plastiku. Działa bez zarzutu, szminka świetnie się wysuwa. Na opakowaniu złote napisy, które niestety szybciutko się ścierają.

Kolor 07 to oczywiście jak na mnie przystało róż- lekko przybrudzony. Sama szminka jest niesamowicie kremowa, dzięki czemu w łatwy sposób rozprowadza się na ustach, świetnie po nich "sunie". Pigmentacja bez zarzutu, jedna warstwa daje bardzo intensywny kolor. Jeżeli chodzi o mat, nie jest on tak mocny jak np. w błyszczyku od Lovely. Tutaj jest bardziej subtelny, by otrzymać lepszy efekt matu trzeba odcisnąć szminkę na chusteczce.


Podczas jedzenia czy picia szminka początkowo zostaje na np. szklance, jednak z czasem już nic się nie odbija (temu też można zapobiec poprzez odbicie nadmiaru szminki na chusteczce). Po jedzeniu mimo wszystko szminka nadal dobrze trzyma się na ustach, choć kolor jest oczywiście mniej intensywny. Równiutko ściera się z ust, nie odbija się na zębach . Co najważniejsze- szminka mimo tego, iż jest "matowa", nie przesusza moich ust. Wydaje mi się, że jest wręcz przeciwnie- dzięki kremowej konsystencji nawet lekko je nawilża. 


Malutkim minusem jest według mnie wydajność. Szminki używam prawie codziennie od dwóch tygodni, a zużycie jest już dość widoczne (jeszcze żadna szminka nie zużywała mi się tak szybciutko). Powodem tego jest zapewne również wspominana kremowa, miękka konsystencja.

Mimo wszystko bardzo polecam pomadki z tej serii. Warto je wypróbować, głównie ze względu na świetną pigmentację i ogromny wybór kolorów.


Cena: 10,90 zł
Dostępność: sklepy i wyspy Golden Rose, sklep internetowy Golden Rose

PLUSY:
+ ładne opakowanie
+ duży wybór kolorów
+ świetna pigmentacja
+ dobra trwałość
+ cena

PLUSY/MINUSY:
+/- kremowa konsystencja (+ łatwa aplikacja, - słaba wydajność)


A Wy skusiłyście się już na jakąś pomadkę z tej serii? ;)

Pozdrawiam :*

28 komentarzy :

  1. Piękny kolor, muszę ich poszukać w moim mieście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :-) Ja wczoraj zgarnęłam 08, ale na tym się nie skończy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda i kolor jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie patrzyłam na szminki od Golden Rose, ale ten kolor jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tego co pamiętam to Hania chyba nie pokazała tego koloru i już wiem dlaczego mnie w sklepie na drugi dzień nie było. teraz pooglądam na żywca i zobaczymy ile forsy u nich zostawię! :D 07 - piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, Hania tego koloru nie pokazała niestety ;p Ja poszłam do sklepu, bo ogólnie spodobały mi się wszystkie te pomadki,które ona pokazała, ale jakoś po ogólnym przeglądzie wszystkich kolorków, ten spodobał mi sie najbardziej ;D

      Usuń
  7. Uwielbiam takie pastelowe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor. Mam podobną z rimmel (również matową). Z GR mam nr 11, który jest ciemniejszy. uwielbiam te pomadki ze względu na pigmentację, dużą ilość kolorków, trwałość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolorki:)Pięknie się prezentuje na Twoich ustach:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie fajna sprawa z tym, że mimo że jest matowa to nie wysusza ust, bardzo lubię matowe wykończenie na ustach, a właśnie uczucie suchości często temu towarzyszy
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tan kolor faktycznie prześliczny - jak będę nieopodal firmowego sklepu może się skuszę na jakiś odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten odcień na mojej cerze się nie sprawdzi, ale szminki GR mnie ciekawią. Wszyscy je sobie chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja skuszę się i to nie tylko na jeden kolor ale więcej! Są piękne te pomadki i nie mogę się doczekać, aż je kupię :). Koniecznie pokaż też ten drugi kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ładny, podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycił mnie ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też się podoba ten kolor. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy tylko mi kolor skojarzył się z Rimmel'owskim Airy Fairy??:) Ładnie się prezentuje-idealna do dziennego makijażu i jako wykończenie ciemnego makijazu oczu:) Pasuje Ci, bo cera wygląda na zdrową :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię te pomadki towarzyszą mi na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do tej pory z tej marki korzystałam tylko z lakierów do paznokci - efekt marny bez nałożenia utwardzacza lakier nie przetrwa na paznokciach pół dnia :) szminka wygląda rewelacyjnie! tylko przez popularność pewnego bloga... nigdzie jej już nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  21. Naturalna i dziewczęca - śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt. Pomadki są rewelacyjne. Kolekcja stale się powiększa. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...