piątek, 23 maja 2014

Golden Rose velvet matte lipstick nr 05- przygaszona czerwień na ustach

Cześć Dziewczyny! ;)

Recenzja pomadki Golden Rose to jedna z tych recenzji, przez którą mój blog jest najczęściej odwiedzany. W poście na temat tej pomadki w odcieniu 07 (KLIK) wspomniałam Wam, że posiadam jeszcze jeden odcień o numerku 05. Dziś przyszedł czas na napisanie kilku słów o nim.




Opakowanie

Tak jak wspominałam w poprzedniej recenzji pomadki, całą serię charakteryzują matowe bordowe opakowania ze złotymi napisami, które szybciutko się ścierają. Na spodzie opakowania znajduje się naklejka, na której znajdziemy numerek danego odcienia. Opakowanie nie zacina się, szminka bez problemu się wysuwa.


Modna pomarańcza

Pomarańczowe usta to jeden z trendów makijażowych w sezonie wiosna/lato 2014. Jako, że nie przepadam za "soczystą" pomarańczą na ustach, postanowiłam skusić się na odcień 05. To przygaszona czerwień, delikatnie wpadająca w pomarańcz. Odcień ten nie rzuca się w oczy tak jak wszelkie "żarówiaste" pomarańcze, ale nadal wpisuje się w sezonowe trendy.


Aplikacja

Aplikacja dzisiaj opisywanego odcienia jest nieco trudniejsza niż poprzednio pokazywanego Wam różu. Szminka jest równie kremowa i z łatwością sunie po ustach. Jednak przy pomadkach w nieco ciemniejszych kolorach trzeba bardziej uważać podczas aplikacji. Na początek warto nałożyć konturówkę. Po konturówce najczęściej używam pędzelka, by nałożyć tę pomadkę. W ten sposób nie wyjadę poza kontur ust. Efekt po nałożeniu pędzelkiem jest delikatny. Dlatego środek ust pociągam dodatkowo pomadką bezpośrednio z opakowania i pocieram "warga o wargę", by nadać ustom wyraźniejszy kolor. 


Trwałość

Trwałość pomadki to sprawa indywidualna dla każdego. Ja jestem osobą często oblizującą usta, więc chcąc nie chcą pomadki nie utrzymują się na mnie przez kilka godzin. Velvet matte należy do tych produktów, które mimo wszystko potrafią utrzymać się na moich ustach dość długi czas. Po jedzeniu szminka nie schodzi z ust, jedynie kolor trochę blaknie. Ale blaknie równomiernie. Szminka nie ściera się najpierw ze środka ust, jak w przypadku większości produktów, które używałam. 

Matowa formuła

Moje usta nie lubią się z matowymi formułami pomadek. Szybko się przesuszają. Mimo, że zdawałam sobie sprawę z tego, że pomadki te są matowe, nie mogłam się oprzeć, by ich nie wypróbować, ze względu na cudną gamę kolorystyczną. I muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona, gdy okazało się, że Velvet matte nie wysusza moich ust. Efekt matu wygląda bardzo naturalnie, usta nie wyglądają na suche, szminka nie wchodzi w każdą najmniejszą zmarszczkę. By uzyskać mocniejszy efekt matu można odcisnąć nadmiar produktu na chusteczce. 


Gdzie i za ile można kupić ten produkt?

  • szminkę dostaniecie na tzw. "wyspach" Golden Rose w centrach handlowych, w sklepach firmowych, w sklepie internetowym Golden Rose (KLIK), bądź w mniejszych "osiedlowych" drogeriach mających w swoim asortymencie produkty Golden Rose
  • cena to 10,90 zł
Pozostałe informacje
  1. Pełna nazwa: Golden Rose Velvet matte lipstick
  2. Odcień: 05
  3. Waga: 4,2 g
  4. Ważność od otwarcia: 24 miesiące

Używałyście pomadek z tej serii? Podoba Wam się ten odcień? Napiszcie mi w komentarzach ;)

Pozdrawiam :*

28 komentarzy :

  1. ładna jest, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej delikatnej czerwieni jeszcze nie miałam, chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna! jak przeczytałam że pomarańczowy odcień, to pomyślałam: o nie! ale rzeczywiście nie jest taka fest fest pomarańczowa, tylko delikatnie przełamuje czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor i lubię pomadki golden rose :)
    właśnie idę kupić jakąs pomadkę, więc zobaczę jak bedzie ona wyglądać na moich ustach :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam ale kolor przepięknie prezentuje się na ustach - w przyszłym tygodniu może zajdę właśnie do Golden Rose i zobaczę co mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pomadki są genialne! Ja się trochę focham na GR ale może kiedyś jakąś zakupię, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się matowe pomadki, ta ma piękny niezbyt krzykliwy kolor. sama jednak nie mogę na razie takich używać, lek axotret strasznie wysuszył mi usta

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te pomadki! Kolorek bardzo ładny, niestety mi nijak nie pasują te ciepłe oranżowe odcienie cerwieni, wybieram tylko te zimne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to tak jak ja. Mimo to skusiłam się na ten i żałuję bo ta 5 kompletnie mi nie pasuje. Mam też 12 która jest IDEALNA!!!

      Usuń
  10. Eh no i teraz sobie pluję w brodę że nie kupiłam! A widziałam ją kilka dni temu w jednej z drogerii :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor - pomarańcze są modne. Jednak nie mogę sobie na to pozwolić - nie posiadam pieknych, białych ząbków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam ale bardzo podoba mi się ten efekt ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo ładny, mam podobny odcień pomadki z Miss Sporty bodajże :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mocny pigment

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo czytalam na temat pomadek Golden Rose. Sama muszę się skusić na nią. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor! :) Ja właśnie mam w planie zakup czerwonej pomadki z GR, ale zależy mi na chłodnym odcieniu z niebieskim pigmentem. Możesz mi polecić któryś kolorek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja nie używam za bardzo czerwonych pomadek, więc nie jestem w stanie Ci nic doradzić :(

      Usuń
  17. piękny kolor:) też mam pomadkę z tej serii i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor, chętnie wypróbuję taką matową pomadkę bo nigdy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kolor :)
    sama nie mam jeszcze żadnej pomadki z tej serii więc muszę czym prędzej to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. boski kolor, ciekawe czy było by mi w nim do twarzy?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. samo w sobie opakowanie wygląda trochu "tandetnie" ale kolorek na ustach jest cudowny lubie tą markę mam kilka kosmetyków z tej firmy i moimi ulubionymi to lakiery i kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To moje ulubione szminki. Mają cudowną pigmentację, trwałość i w ogóle nie wysuszają moich ust :) tego numeru nie mam, bo bardziej pomarańczowa wydawała mi się 6tka. Niestety jest bardziej czerwona, podobnie jak ta. Brakuje mi typowej pomarańczki i fioletu w dostępnych kolorach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...