środa, 5 lutego 2014

Wyniki pachnącego rozdania

Cześć!

Podliczyłam wszystkie głosy, więc pora na wyniki rozdania. W rozdaniu wzięło udział prawie 200 osób. Niestety niektóre osoby musiałam zdyskwalifikować- nie znalazłam ich wśród moich obserwatorów.
Nie wiem czy niektóre osoby chciały mnie oszukać pisząc, że np. dodały mój blog do blogrolla, podczas gdy wcale go tam nie ma ;) No cóż, uznałam to za przeoczenie i po prostu nie liczyłam tych głosów, a osoby te i tak wzięły udział w rozdaniu ;)

Dzięki rozdaniu przybyło mi sporo obserwatorów. Mam nadzieję, że zostaną oni ze mną, a nie uciekną zaraz po ogłoszeniu wyników. Jeżeli tak się stanie osoby te nie będą mogły wziąć udziału w kolejnym rozdaniu, które pojawi się już na dniach ;)

Nie przedłużając, ogłaszam zwycięzców.

Zestaw pierwszy wędruje do:


Zestaw drugi otrzymuje:


Zwycięzców proszę o skontaktowanie się ze mną na anette_93@interia.pl
Czekam na Wasze maile do niedzieli ;)

Gratuluję Wam serdecznie :*

30 komentarzy :

  1. Gratuluję! :) Czasem zdarza się coś zapomnieć, ale zawsze można sprawdzić czy wszystko się zrobiło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak czytam o czyjejś dyskwalifikacji. zastanawiam się czy to nie ja byłam tąsierotą :)

      Usuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to niedopaczenie;) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakończenie idealnego dnia! Dziękuję ;* Już do Ciebie piszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki ! Trzeba próbować dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje! :D
    a tak wgl, to ja sb muszę porozmawiać z tą maszyną losującą, bo już drugi raz zdarza mi się, że jestem tak blisko ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Było blisko :(
    Ale gratuluję Wam dziewczyny! :D Zapraszam też do próbowania sił u mnie, zostały jeszcze dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczyny!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję serdecznie :* już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje, dziewczyny! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na przykład mam problem z blogrollem. Zawsze dodaje blogi do do blogrolla, a potem się okazuje, że połowy dodanych blogów tam nie ma więc to nie zawsze chęć oszustwa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...