niedziela, 22 grudnia 2013

Wyniki rozdania z Firmoo!

Kochane!

Podliczyłam wszystkie głosy. Niestety dwie osoby nie mogły wziąć udziału w rozdaniu, bo nie spełniały podstawowego warunku- nie są obserwatorami mojego bloga.



 Z całej reszty wylosowałam zwycięzcę oraz osoby, które otrzymują voucher uprawniający do 50% zniżki na okulary i darmowej dostawy.

Vouchery otrzymują:







A darmowa para okularów leci do:


Tak więc podsumowując:
Darmowe okulary wygrywa Mariska.
Zniżki otrzymują: welcometoparadise, Natalia D, Princessa Egoistka, Anissiax3, Cytrynowe_Marzenie

Wszystkim bardzo gratuluję i już piszę do Was maila z informacją o wygranej ;)

Pozdrawiam ;*

15 komentarzy :

  1. gratulacje ! :)
    u mnie własnie trwa rozdanie z Firmoo :) - więc jeśli ktoś nie wygrał to ma szanse u mnie ;D zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale blisko było achhh, gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi miło! moja pierwsza wygrana z darmowymi okularami z Firmoo :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile zwycięzców :) GRATULUJĘ DZIEWCZYNY ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...