wtorek, 4 listopada 2014

Montibello Gold Oil Essence- The Tsubaki Oil

Cześć Dziewczyny!

Jak pewnie zauważyłyście, dbanie o włosy nie jest moim konikiem. Ograniczam się do używania odżywki, czasem maski, od czasu do czasu nakładam olej. Jakieś 2 miesiące temu do "pielęgnacji" swoich włosów włączyłam na stałe olejek/serum. Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na jego temat. Jeżeli jesteście ciekawe co sądzę o Gold Oil Essence-The Tsubaki Oil, zapraszam do czytania :*


Pewnego dnia miałam już dość swoich wiecznie napuszonych włosów. Nie wiem czy też macie ten problem: mimo dobrego rozczesania, włosy po chwili znów są splątane, puszą się, elektryzują. Pomocy postanowiłam szukać w sklepie fryzjerskim 'Fale, loki, koki' (w Rybniku na przeciw Placu Wolności).  Bardzo miła Pani ekspedientka poleciła mi olejek, którego sama używa. A że włosy miała bardzo ładne, postanowiłam, że dam się skusić ;) I tak oto olejek powędrował ze mną do domu.
Za buteleczkę tego kosmetyku (o pojemności 30 ml) zapłaciłam 24,90 zł (w porównaniu do drogeryjnych jedwabiów do włosów-drogo, w porównaniu do serum z Tony&Guy- taniej. Swoją drogą ubolewam nad tym, że serum T&G zostało wycofane z Rossmanna :(). 
Buteleczka wykonana z twardego tworzywa nie ugina się pod naciskiem. Jedynym problemem może być zbyt wielki otwór w opakowaniu i brak jakiegokolwiek dozownika. Czasem wylewa się zbyt dużo produktu. Kosmetyk ma konsystencję podobną do jedwabiu do włosów, dosyć gęstą. Ma piękny poziomkowy zapach. 
To jeden z nielicznych olejków/serum, który nie obciąża moich włosów. Choć trzeba nałożyć naprawdę kapkę. Włosy są po nim ujarzmione i nabłyszczone. Nie jest to jednak tandetny "tłusty" błysk. Wiem, że 'włosomaniaczki' mogą uważać taki produkt za zło pełne silikonów. Ja jednak niejednokrotnie przekonałam się o tym, że moim włosom silikony służą. Oprócz silikonów wysoko w składzie mamy również olej z nasion kamelii japońskiej (olej kameliowy). Ten nieczęsto spotykany składnik utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia włosów, stosowany na skórę głowy zapobiega wypadaniu włosów i łupieżowi, tworzy na włosach barierę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, niweluje zniszczenia włosów na skutek farbowania czy trwałej ondulacji. Więcej o nim przeczytacie tutaj: KLIK
Po 2 miesiącach stosowania moje włosy wyglądają na bardziej wypielęgnowane, zdrowsze (nie zmieniłam innych produktów do pielęgnacji włosów, więc przypisuję tą zasługę olejkowi tsubaki).
Olejku używam po umyciu włosów, gdy są one jeszcze troszkę wilgotne, a następnie je rozczesuję. Czasem zdarza mi się użyć go również na zupełnie suche włosy. 
Kosmetyk możecie dostać w sklepach fryzjerskich oraz w internecie np. tutaj




A Wy używacie jakiegoś serum/olejku/jedwabiu do włosów? Jeśli tak, napiszcie mi jakiego ;)
Pozdrawiam :*

8 komentarzy :

  1. Uwielbiam tego typu olejki do włosów sama nimi zabezpieczam końcówki a i resztki z dłoni wmasuję we włosy jeśli uprzednio nie stosowałam oczywiście odżywki do spłukiwania z olejkami (one mi obciążają bardzo włosy) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja w ogole nie używam. Coś zaniedbałam się ostatnio:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Gdzie można go zakupic>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go w sklepie Fale Loki Koki w Rybniku, jednak na pewno można kupić go również w Internecie, np. na stronie tego właśnie sklepu (http://lokikoki.pl/product-pol-4301-Gold-Oil-Essence-The-Tsubaki-Oil-olejek-przeciw-starzeniu-sie-wlosow-30-ml-Montibello.html)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...