niedziela, 23 listopada 2014

Jesienne lakiery do paznokci czyli kostka 'Dress to Kilt' od Essie

Cześć Dziewczyny! ;)

Paznokcie nie są moim 'konikiem', ale ostatnio nawet polubiłam ich malowanie. Uzupełniając swoje zbiory lakierów do paznokci postanowiłam kupić jesienną kostkę od Essie. Kolory w niej zawarte bardzo przypadły mi do gustu. Jeżeli chcecie zobaczyć jak prezentują się na paznokciach lakiery z jesiennej kolekcji Essie, zapraszam do czytania dalej ;)



Kostka 'Dress to Kilt' zawiera 4 odcienie:

  • Partner in Crime (czekoladowy brąz o niezwykle kremowej formule, doskonale kryje już po pierwszej warstwie. Niestety najszybciej widać na nim ubytki, bo już po ok. 4 dniach od nałożenia).
  • Take It Outside (najjaśniejszy wśród całej czwórki, szary odcień. Pełne krycie po 2 warstwach).
  • Style Cartel (piękny granat o równie kremowej formule co jego 'brązowy brat'. Świetnie kryje już po jednej warstwie i doskonale trzyma się na paznokciach nawet ok. tydzień).
  • Dress to Kilt (dla mnie idealny jesienno-zimowy kolor. To piękna winna czerwień. Krycie-2 warstwy).
Wszystkie lakiery znajdują się w małych buteleczkach o pojemności 5 ml z wytłoczonym logiem firmy. Pędzelek jest cienki, ale rzadka konsystencja sprawia, że każdy odcień z łatwością nakłada się na paznokcie. Ani jeden lakier nie powoduje powstawania smug na paznokciu. Każdy kryje już po jednej warstwie (średniej grubości), jednak w przypadku szarości i czerwieni warto dołożyć drugą. Utrzymywanie się tych lakierów na paznokciach bardzo mnie zaskoczyło. Dziś mam je 'na sobie' 10 dzień (!!) a widoczne są tylko niewielkie odpryski na czerwieni i nieco większe na brązie (pod każdy lakier zawsze nakładam bazę w postaci odżywki do paznokci, a na lakier- top coat Insta Dri). Wszystkie kolory bardzo mi się spodobały. Świetnie wyglądają połączone ze sobą jak również solo (choć wolę tą pierwszą opcję). 
Cena kostki to ok. 40 zł
Dostępność: sklepy internetowe 









Jak podobają Wam się takie kolory? ;)
Pozdrawiam :*






P.S. Dostępna jest już nowa zimowa kostka. Co o niej myślicie? ;)

13 komentarzy :

  1. Długo zastanawiałam się nad zakupem kostki Dress To Kilt, ale zanim się zastanowiłam to już zostałam wyprzedana! Ostatecznie nie żałuję, bo gdy tylko pojawiła się zimowa kolekcja od razu zgarnęłam miniaturki do koszyka i już mogę się nimi cieszyć. Zimowa kosteczka jest przepiękna! Jak jesteś ciekawa prezentacji odcieni na paznokciach to na swoim blogu pokazałam już dwa odcienie - Jump In My Jumpsuit oraz Jiggle Hi Jiggle Low. Kolejne dwa kolory pojawią się we wtorek i czwartek :) Ja w każdym razie jestem zakochana w tych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimową kostkę właśnie sobie zamówiłam :) Ta jesienna też bardzo mi się podoba i po Twoim poście zaczynam się poważnie nad nią zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę teraz o zimowej kostce :D Tą mam i bardzo lubię szczególnie najjaśniejszy odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No kolory na paznokciach prezentują się wprost rewelacyjnie - i tak naprawdę to nie jestem w stanie wybrać jednego który wydaje mi się najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się najbardziej ta czerwień podoba! Jezu jaka boska jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. woow! Czerwuień ukradła mi serduchooooo

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie granat jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście wolę nieco bardziej optymistyczne kolory :) Ciemne barwy przytłaczają moją bladą skórę i wyglądam po prostu smutno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...