niedziela, 17 stycznia 2016

OD KUCHNI #2. CZEKOLADOWO-MALINOWE MUFFINY Z MALINOWYM KREMEM MASCARPONE

Hejka! :*

W pierwszym poście z serii "Od kuchni" przyznałam się Wam do tego, że uwielbiam piec, gotować i sprawiać swoim bliskim przyjemność "przez żołądek":D Niemal co weekend wychodzą spod mojej ręki ciasta lub inne słodkie przekąski. Teraz postanowiłam częściej dzielić się z Wami przepisami na wykonywane przeze mnie słodkości. Dziś proponuję Wam wykonanie smacznych muffinek czekoladowo-malinowych. Jeżeli chcecie poznać przepis, zapraszam do czytania dalej. 



PRZEPIS NA MUFFINY CZEKOLADOWE

Do jego wykonania potrzeba  (na 10 sztuk):


  • 1 i 1/2 szklanki mąki pszennej,
  • 1/2 szklanki cukru,
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 2 łyżki kakao,
  • 1 jajko,
  • 1/3 szklanki oleju,
  • 3,4 szklanki mleka,
  • 1/2 szklanki malin.
Standardowo, jak w przypadku przygotowywania każdego rodzaju muffinów, należy zmieszać w osobnych naczyniach składniki suche (mąkę najlepiej przesiać przez sitko) oraz mokre, a następnie zawartość obu delikatnie połączyć. Masę wystarczy przelać do foremek i piec w temperaturze 180 st. Celsjusza przez ok. 20 minut.


KREM MALINOWY

Składniki:
  • ok. 300 g serka mascarpone
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 1/2 szklanki malin (ja miałam mrożone, więc najpierw zmieliłam je blenderem)
  • ewentualnie 1/2 opakowania śmietan fix'u
Wszystkie składniki połączyć i ubijać mikserem do uzyskania puszystej masy. Nakładać na wystudzone ciasto. 




Smacznego! :*

8 komentarzy :

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...